Det är otroligt...Meeen

jag har som vanligt massor att göra och kommer inte igång med ett enda dugg!!
Borde ta hand om tvätten,hänga,vika och tvätta!Dammsuga,skura och torka av lite,bädda och plocka in disken
Kanske borde jag börja packa så smått..Meeen näää jag bara sitter och tittar på allt jag behöver göra!!

Barnen sitter här i soffan i sina sovkläder tittar på svampbob och äter körsbär, ute är det mullet och det ser ut att kunna börja regna när som helst,när jag kollar närmare så regnar det visst redan..:-( min tvätt!! Nu öser det ner..!!

Skitväder :-o igen!!

Nää jag kanske borde ta tag i det jag har att göra istället för att gnälla om allt jag har att göra!!

Är nämligen helt säker på att i takt med att jag betar av måstena så kommer mitt humör bli bättre och bättre och ju längre jag funderar på allt jag ska göra...Ju surare blir jag!!

Tiden går fort-Bäst att njuta av dagen istället!





 



Kram alla fina!



Kommentarer
Postat av: Elin & Ingegerd

Hello jessica!

Vi har nu demat donkeyn för två kunder och de båda var helnöjda och ska lägga en förbokning!!



:-d



Kramisar i ösregnet!:love:

2011-07-29 @ 12:05:41
Postat av: Jessica

Elin O Ingegerd!!



:thumbup:

Härligt!!

Vad duktiga ni är :love:

2011-07-29 @ 13:40:42
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Kramis fina du,hoppas det gick bra igår

kramis



2011-07-29 @ 14:40:29
Postat av: Hanna

Ja hur gick det eg. för kidz på den stora dagen? Hoppas ni sålde massor och har massa förbokningar av åsnan!



2011-08-05 @ 16:25:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback