Eddie är bättre idag..

Efter en lång febrig natt är Eddie mycket bättre,febern är inte så hög och han åt till och med lite Hallon till frukost.
Kontaktade 1177 igår och de sa att jag skulle hålla koll på min lille Eddie,om han skulle bli sämre så skulle vi komma in direkt och har han fortfande  hög feber och ont i huvudet underdagen så ska vi åka in och ta lite prover....Nu är han bättre.Men min erfarenhet av barn och feber är att det alltid är bäst på morgonen,så jag hoppar inte över ån ännu!

Idag jobbar jag min sista dag innan semestern,sen är jag ledig fram till den 27-28juli (då jag jobbar dessa dagar,och sen är jag ledig igen)..sammanlagt blir det 3v..

Vänner boka in den 28juli nu och kom till KIDZ,för då kommer det finnas fynd att göra!!

Ha det fint så hörs vi igen,när jag kommer hem från jobbet ska jag svara på alla era fina kommentarer som jag älskar att få!!
Det är en lycka att se att ni lämnat avtryck hos mig,därför ska jag också bli bättre på att göra det hos er vänner!

Kramen/J



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh, 28 har vi fortfarande semester. Tänk om man kunde övertala C att ta en biltur förbi dina trakter !! Skönt att eddie är bättre !! Kramar



2011-07-16 @ 11:06:19
URL: http://frokenmela.se
Postat av: JoHannah

Vad skönt att det är bättre tillfälligt. Hoppas det håller i sig. Kram



2011-07-16 @ 11:42:35
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Usch feber är alltid lurigt... Hoppas ni får en härlig semester!



2011-07-16 @ 17:28:48



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback