En av mina favoritplatser på KIDZ..

Är barnvagnshörnan,jag bara älskar den!!

Att smyga runt och provköra lite när ingen ser,plocka upp nya vagnar och kolla alla fiffiga finesser.
Greja med alla tillbehör till de olika vagnarna..Dema och prata vagnar!!

Där hör jag hemma!  -I just love it!!


Vill ni veta en hemlis??

Det kommer ett nytt barnvagnsmärke till oss på kidz inom kort!!
Gissa vilket?

P,s såg nu att jag missade att ta kort på AktaGraco och Mountain Buggy,får bli
en tripp till kidz på måndag trots allt!

Kramen




Kommentarer
Postat av: JoHannah

Det var alltså till dig man skulle ha letat sig när man var i barnvagnsdjungeln. Vi var sent ute och hade ingen aning om vad vi ville ha, förutom en rejäl vagn med "riktiga" hjul =) Det var verkligen ingen i alla de affärer vi besökte som kunde göra oss klokare. jag förstår att du går och provkör, det gjprde jag och sambon idag med! Vi vill så gärna klämma och jämföra vad det finns för syskonvagnar redan nu så vi är förberedda nästa gång vi ska på jakt! Ha en fortsatt fin lördag!

2011-07-16 @ 20:00:53
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Nä nu får du sluta sukta med barnvagnar -jag ska ju inte ha fler barn ju!



2011-07-16 @ 21:27:22
Postat av: Fröken M

Underbara vagnar !! Jag förstår att du trivs i den hörnan raring !! <3



2011-07-17 @ 10:09:57
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Carro

Tack för att du kommenterar!

Jag har sagt det inna och säger det igen du har världens dröm jobb! Önskar att jag också ahde det! Kramiz



2011-07-18 @ 11:25:47
Postat av: Jessica

Carro

Tusen tack fina du!

Ja,jag älskar verkligen mitt jobb önskar att alla kunde få känna så..



:love:

2011-07-18 @ 11:41:55
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback