Frasiga Våfflor utan ägg..

Har man inga ägg och man har lovat att baka våfflor så får det bli utan ägg "svårare än så är det inte" 

och jag tror de fick godkännt..Syrran och Fredrik var däremot svårflirtade och tackade nej till mina våfflor "snyft"

En kopp kaffe fick jag dock bjuda på
självklart fick de prova på min tassimo
det är riktigt kul att buzza..

De provade båda på gevalia brygg och
min syster gillade det "hon drack upp hela
sin kopp,vilket är ovanligt" Fredrik tyckte det var gott men lite svagt,han ville ha lite mer styrka på sitt kaffe..
Vill du med provsmaka?
-Hör av er så ordnar vi det!


 



 




Ett härligt avslut på denna helg!

Nu ska jag ta min bok och krypa ner i sängen och hoppas på
att få vakna till strålande sol!

God Natt alla fina!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Våfflor som är så gott - hur tusan kunde de tacka nej till det ?? :)



2011-07-25 @ 13:30:46
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback