Har en sådan fruktansvärd...

Bloggtorka så jag vet inte hur ska kunna få till det här inlägget men jag får väl gör ett till försök,har bara raderat
fyra halvtaskiga inlägg..

Kortfattat är jag så trött att jag ser svarta cirklar sväva runt i rummet,undra om jag inte hör små märkliga ljud
också.Är det ett teckan på att jag håller på att bli galen i huvudet?!

Kom i säng allt för sent och fick hoppa som gubben ur lådan mitt inatten av magsjuk liten valp,ajajaj inte lätt att hålla i det man inte har i händer och har man inga händer så blir det ju klart ännu svårare "lilla Meya"...

Nu ska vi upp till kidz och förbereda för morgondagens galej,kläder ska vikas och läggas på olika bord,leksaker och annat smått och gott till borden vi ska ha utanför butiken.."vilka fynd ni kommer kunna göra vänner"





Ni kommer väl vänner?



Kommentarer
Postat av: nyfiken

jobbar dina stora barn i kidz nu när de har sommarjobb eller får du mer hjälp hemma under somrarna??

Tänkte om det va bra o ha många barn då blir det ju inte så stressigt om du kan få lite hjälp menar jag....

2011-07-27 @ 12:06:45
Postat av: Hanna

Typiskt -vi åker till Danmark natten mot fredag...trodde det var inatt ju surar då hade vi ju kunnat passera ödeshög när ni hade öppet...mäh



2011-07-27 @ 17:44:20
Postat av: nyfiken

sommarlov menar jag....

2011-07-27 @ 21:27:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback