Har jag för lite att göra??

Sitter i soffan och slötittar på Snuten i Hollywood "som för övrigt är en av de bättre filmerna jag sett" älskar Eddie Murphys skratt och hela han lockar mig till skratt!!
Har tänt en massa värmeljus inne,mitt i sommaren,det känns lite halvgalet!

Men mysigt på samma gång,ute blåser det och regnet hänger i luften!
En perfekt sommar för mig är när det är sol och varmt på dagen och regnar varann natt...

Snart ska jag krypa i säng,men vill njuta av lugnet en liten stund först!



Dagens middagstips!!
Enkelt och väldigt gott,för liten som stor!!








Gillar ni att laga mat vänner?

Tycker ni att jag ska dela med mig av mina recept med bilder?

Vad gillar ni att läsa om?

Ge mig tips snälla!!

Sov gott alla vänner!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för att du kommenterar!



Åhh vilken fin design!! Hoppas du får en bra dag! Kram

2011-07-13 @ 09:30:21
Postat av: Fröken M

men guuud va gott ! Det måste jag testa :) Jag vill GÄRNA ha middagstips, med recept för just nu står det helt still i skallen på mig varenda gång jag ska laga mat... KRAMAR



2011-07-13 @ 10:13:57
URL: http://frokenmela.se
Postat av: JoHannah

Jag gillar inte att laga mat, men det är alltid kul att få tips. Även fast jag är vegetarian sen barnsben så jag jag se inspiration i ett sånt inlägg som detta. För övrigt gillar jag att läsa om vardagliga saker, lite inredning och tips om det mesta. Jag har uppskattat dina vagninlägg då vi har ganska mycket funderingar på vad vi kan tänka oss som nästa vagn (som e.v kan tänkas bli en syskonvagn). Ha en fin dag!



2011-07-13 @ 12:22:46
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Jättebra! Roligt du gjort receptet med bilder för varje steg! Super!



Kramen



2011-07-13 @ 17:53:30
URL: http://sommarmamma.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback