Jag ska bara...

Nu har jag nog börjat på tre olika blogg inlägg och näää inget leder till något,bara en massa helt ointressant
dravel..

Jag sitter i mörkret i soffan ( orkar inte tända,jag ska ju ändå i säng snart ) och tänker!
Kom just in efter en härlig promenix med Meya,jag har köpt ett nytt flexikoppel till Meya idag "rosa såklart" och det måste testas så nu har vi vandrat runt i hela Hästholmen,det är underbart att ta en kvällspromenix så här på sommaren ,man vill som aldrig sluta gå...Det ger mig tid att tänka och fundera på allt och inget!

Snart börjar jag räkna ner inför årets semesterveckor,en vecka kvar sen har vi nästan tre härliga veckor ledigt
hela familjen.Vi har inget planerat så vi kommer bara ta det som det kommer!

Vad har ni för semesterplaner vänner?

Från det till något helt annat,fasen vad godtrogen jag ska vara!!
Nu sitter jag här med skägget i brevlådan igen :( men nu är jag fasen inte att leka med!!

Don't wake the demon!!

Sov gott alla!





Kommentarer
Postat av: JoHannah

Härligt med semester! Här har vi egentligen ingen riktig semester i år, jag är ju föräldraledig ett tag till men mannen i hushållet jobbar och sliter. Vi ser fram mot att kunna ha semester tillsammans vid ett senare tillfälle =)

2011-07-11 @ 23:27:42
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Marie

Semestern går mot sitt slut... men har hittills innehållit ett par dagar i Halmstad och mycket sol och bad hemmavid. Nu väntar snart jobb i fyra veckor och se'n blir det två veckors ledigt igen.... kanske, kanske, kanske vågar man hoppas på en billig resa till solen och värmen.

2011-07-11 @ 23:36:48
URL: http://lyckansland.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Men, vad är det nu som hänt ??

Vi har ju semester nu, men har heller inget planerat vilket jag faktiskt GILLAR !

turkiet resan i september får bli vårt stora mål, och sen en långresa till våren när både jaag och C fyller 30 :) Ha en mysig dag raring ! KRAMAR

2011-07-12 @ 07:43:53
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Hanna

Vi går ju i era fotspår och gör Lalandia. I övrigt b lir det ta det lugnt hemma och pyssla med nya marsvinen varvat med bad så klart.



Tack för att du kommenterar!



;-P

2011-07-12 @ 20:57:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback