Jag som var helt säker..

På att jag skrev här imorse,men vart tusan tog det vägen :-o...Kan jag ha drömt det hela :-D..
Det är möjligt..

Här hemma tvättas det för fullt hade tänkt hinna fixa till det lite här hemma med innan vi åker mot Göteborg!
Känns lite bättre att lämna huset om det är rent,och absolut bättre att komma hem till ett rent hem :-p..

Vädret är mulet som vanligt,känns lite som att man är blekare nu än när man gick på semester :-D..
Jag fick en riktigt tråkig kommentar idag "funderande en stund på att lägga ut den här på bloggen" men hejdade mig i sista minut och tog bort den..Så himla barnsligt!!
Kan ju säga att det har att göra med mitt jobb och hur många barn jag har! "man ska tydligen inte jobba om man har "många" barn...Det är oansvarslöst att jobba när man har en stor familj!!

Nu kommer jag säkert reta upp mig och funderara på detta hela dagen ska ni se!!

 

Ha en fin dag vänner!





Kommentarer
Postat av: Fröken M

Men herregud - ta inte åt dig av dumheterna !! var och en väljer själv hur många barn man vill ha och sedan älskar man dem villkorslöst - PUNKT !

Du är en riktig super mamma och jag beundrar dig för att du både orkar jobba och vara en underbar mamma ! kramar



2011-07-30 @ 19:26:43
URL: http://frokenmela.se
Postat av: carro

Att det finns folk som lägger ner tid att skriva i kommentar fältet när de ändå bara ska ha negativa synpunkter helt galet!!! Jag säger som föregående talare du är en grym mamma som orka med ett så fint stort hus, ett jobb och alla dina 8 underbara barn! Du är en super women!!!! KRAM



2011-07-30 @ 20:50:09
Postat av: Jessica

Ja du Jessica, man slutar ju som sagt aldrig att bli förvånad! Det finns ta mej FN folk till allt. Sätt näsan i vädret o va stolt över dej själv, 8 barn, egen företagare som jobbar själv!!!!!!! Super tycker jag!



2011-07-31 @ 08:51:17
URL: http://jessicaroth.blogspot.com
Postat av: Hanna

Kom just hem till ett undanplockat men dammigt hem och undrar varför jag avbokade gårdagens städhjälp? Hmm, blir till att damma och dammsuga och våttorka imorgon fm...



2011-08-05 @ 16:23:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback