Lyckat kalas trots misslyckad kaka ;)

Vet ni en sak,jag kom just hem,är skapligt trött och väldigt ont i rumpan "hehe"..Det blev en mil idag med :-D
denna gång följde Fiddelie,Melwin och Alicia med ( de är så duktiga ) och jag med eller hur ;-)
Direkt efter det tog vi ut lilla Meya på en promenix på allafall 45minuter!!

Skönt att jag börjat komma igång lite,kroppen är ju inte riktigt på min sida men det är bara att kämpa på!
Man måste ju börja någonstans och det är väl en ok början?

Kalaset idag vart jättelyckat "trots min misslyckade kaka" som lustigt nog gillades av samtliga på kalaset!
"kanske de bara sa att den var god,för att vara snälla mot mig ;)"

Maten var allafall hur god som helst,grillad Fläskfile som var precis perfekt grillad!

Nu avrundar jag med bilder för nu är det nästan så jag somnar och huvudet dunkar i laptopen istället för
kudden :-D..









Sov gott mina fina vänner!




Kommentarer
Postat av: Fröken M

Guud va härligt, med familjen samlad och en massa godsaker att smaska på ! klart det blev en riktigt lyckad dag av det !!

KRAMAR

2011-07-21 @ 09:47:51
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Hanna

1 mil är superbra att cykla. Att dessutom promenera på det är ännu bättre. T ainte ut dig för mycket nu bara och tänk på att man behöver tid för återhämtning också!



2011-07-21 @ 18:13:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback