Magiska klockslag....00:09 20 juli 1995

Föddes min älskade dotter,min första lilla prinsessa ♥ jag blev trebarnsmor!!
-Första samtalet hem till min Mamma,ni vet när man ska berätta att allt gott bra och vad lilla bebbis
vägde och hur lång H*n var...Glömmer jag aldrig!

Jag-Hej Mamma!! Allt gick bra och vi mår toppen (typ så)
Mamma-Åh vad skönt att höra!!
Jag-Gissa vad det blev??
Mamma-En pojke?
Jag-Näää!!
Mamma -Vad blev det dåå??

Hihi Ja för er som inte gått runt matsalsbordet mellan 19-00:30 så är det inte så svårt att förstå att
vi fått en helt underbar liten tjej "med massor av svart hår" Vår Älskade Lilla Nathalie 2990gr och 48cm lång! Ett bedårende litet underverk "lyckan blev total då Pappa,Robin och Kevin hämtade hem oss morgonen
därpå!!

Älskade barnet mitt,vad jag är tacksam att just du finns i mitt liv!!

Grattis på din födelsedag!!
Hoppas den ska bli helt underbar!!

Älskar dig/kram Mamma!




Kommentarer
Postat av: Fnulan

Hahaahhahah men det var väl en sådan stor chock! Grattis till er båda, till dig för din fina dotter och till din dotter för hennes fina mamma!

2011-07-20 @ 11:19:01
URL: http://fnulan.se
Postat av: Fröken M

Ett JÄTTE grattis till finaste Nathalie !! Hoppas hon får en riktig TOPPEN dag :)



2011-07-20 @ 12:22:37
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback