Man får sona sina brott..

Ännu en natt i bilen med åskan dundrande över oss,är lite lagom mör idag för lite sömn har den inverkan på
mig..Jaja bara att hoppa upp och se glad ut!!

Som jag berättade igår så har vi en Tassimo från Bosch hemma på prov och nu imorse var det chokladen som skulle provas!

Jag gillar att det är enkelt att bereda en kopp Choklad två moment och så har du en rykande varm och god kopp
Choklad..Den blir väldigt varm så jag utökade den med lite mjölk och det smakade lika gott även då!
Inget som behövs om man inte har en testpanel som ivrigt väntar och bara vill smaka på en gång!!

Tack snälla Buzzador för vi fått chansen att prova Tassimon ♥



Om det är någon som är nyfiken på att testa en latte,macchiato eller kanske bara en vanlig
kopp kaffe?
Säg bara till så bjuder jag mot att jag får ta ett kort och få ett utlåtande av dig!


Nu ska vi göra oss klara för att åka och kolla på tapeter!

Vad ska ni hitta på?

Kramen/J



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har en nespresso-maskin vi men har ibland funderat på det där med choklad och te också...men samtidigt känns det lite onödigt... ni har en vanlig espresso-maskin i vanliga fall va?

2011-07-23 @ 14:47:08
Postat av: Ninnie

Hej



har en veckans blogg tävling och de skulle va kul om du ville vara med.



http://ninniejohanna.blogspot.com/2011/07/vecknas-blogg-tavling.html



ha en bra dag =)



2011-07-23 @ 22:26:19
URL: http://ninniejohanna.blogspot.com
Postat av: JoHannah

Kan tänka mig att den där chokladen går hem hos barn. Jag tyckte den var hemskt söt!

2011-07-23 @ 23:40:14
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Åh, jag älskar maskinen och den används väldigt flitigt här hemma :) KRAMAR



2011-07-24 @ 20:11:39
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback