Nå.Vad tycker ni?

Visst är den fin min nya design?Jag gillar den allafall jättemycket!!
Hon är riktigt duktig för att inte säga som det är LadyDahmer är utan tvekan den bästa!!

Allt är inte på plats ännu,det ska dit lite bildspel och annat smått och gott,men jag är som jag är
kan inte vänta är som ett litet barn "vill ha nuuu"...Och här den!!

Nu ska jag banka kött,för ikväll ska vi äta schnitzel!!

Vad ska ni äta idag?
Dela gärna med er av era recept,för jag behöver förnya matsedeln här hemma,känns som om vi äter
samma saker hela tiden.

Kramen


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för att du kommenterar!

Vilken fin layout du har!! O ett jättefint kort på Mellah



:thumbup:

2011-07-12 @ 19:55:54
Postat av: Fröken M

Här hade jag tänkt göra det enkelt för mig och fixa pyttipanna, men det föll tydligen inte C i smaken, så det slutade med hämtmat från burgerking !?

behöver jag säga att det var betydligt godare innan jag åt !?

Nu ligger jag i soffan, proppmätt och lite äcklad som vanligt efter snabbmat ;)

kramar



2011-07-12 @ 20:00:57
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Hanna

Vi åt kassler varvat med ananas. Sås med grädde, chili och tomatpuré över och sedan riven ost på det hela och in i ugnen. Servera med ris och valfri sallad.



2011-07-12 @ 20:59:44
Postat av: JoHannah

Jag har "ensam vecka" så jag passade på att göra min favoritmat; kokt bandspagetti som jag steker tillsammans med kokt broccoli och fetaost i olivolja. Kryddar med svartpeppar! Sjukt gott och snabblagat!



2011-07-12 @ 22:34:35
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback