Ojoj..Vad det regnar!!

Skitväder rent ut sagt!!
Kallt är det med,vart tog det fina vädret och värmen vägen?

Jag är otroligt svag för rosa och har nog varit det sen jag var liten,älskar rosa!!
Igår fick vi hem en helt underbar teutonia till kidz i cerisrosasyrenlila och jag bara måste få visa er
den...Jag vill och måste få en sladdis innan jag dör!!
Vill köra barnvagn igen "snyft" ....ja bebbisen är det viktigaste förstås men att barnvagn kommer på köpet
är ju inte helt fel..Nu tillbaks till ämnet!!



Visst är den fin?


Nää nu måste jag börja med maten,smidigt och en klar favorit bland barnen blir det idag!!
Gissa vad?

Kramen/J



Kommentarer
Postat av: Angelica

Heeej.

Vilken fin vagn=)

Och bara börja jobba på en lite sladdis då.. eller?: )

hihi,



Hoppas allt är bra med dig..



KRAM fina du



2011-07-14 @ 22:16:08
URL: http://angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Hanna

Överhuvudtaget så vinner glada färger på barnvagnar över grått, svart och beige :-)



2011-07-14 @ 22:28:48
Postat av: Fröken M

Hihi.... 10 barn är väl en lagom och jämn siffra så det är bara att sätta fart och "öva" ;)

Du är fantastisk vännen !! KRAMAR



2011-07-15 @ 06:28:50
URL: http://frokenmela.se
Postat av: JoHannah

Kanonfin vagn! Man blir lätt beroende =) Här bor det redan tre (!) vagnar till ett barn som inte ens är året- Galet!

Spännande med en sladdis till, du får helt enkelt satsa på det. Kram



2011-07-16 @ 00:19:16
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback