Om det är någon..

Som undrar vad jag gör,så håller jag på med den jävla garderoben än...!!!
Tjooohooo!! Tänk vad kul man kan ha då!

Lekförbud hägrar över hela mitt hus och gud nåde den som vågar nudda vid en garderobsdörr,glassmaskin
eller gräsklippare...."ser ond ut"



Försöker tänka ( de är ju bara barn ) men fy tusan vilka elaka barn!!

Eller hur??

Jag som hade städat igår för att kunna åka till Linköping idag :( nu sket sig det med!!!

Ursäkta mitt dåliga humör,men jag kan tyvärr inte hitta det bättre humöret just nu!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man får vara på dåligt humör! Det behövs kontraster ;-)



2011-07-26 @ 19:08:55
Postat av: Fröken M

Styrke kramar till dig



:love:

2011-07-26 @ 21:03:19
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback