Ostadigt...

Idag är det lite ostadigt väder,regnet hänger i luften!!
Inte bra,inte bra...För jag har tänkt cykla upp till kidz ( väntar som en tok på "min" kidz bugaboo Donkey" )
Jag har lovat mig själv att ta cykeln istället för bilen,tills vädret säger stopp!!Kan ju gärna inte dyka upp
på kidz och se ut som dränkt katt eller?!..

Nu har jag slöat i fyra hela dagar,inte tagit i dammsugaren eller skurmoppen,knappt rört tvätten!!
Och det känns inte alls bra :-( Thomas har gjort allt själv!!
Så nu måste jag för att må bra,sätta fart!!
Nu ska dammråttorna bort!!!

Man kan ju ha semester och städa ändå eller hur?






Vad hittar ni på för kul idag?

Kramen/J



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Vi har haft besök hela förmiddagen - alltid lika mysigt tycker jag :)

Nu återstår lite packning inför morgondagen - jösses, nu suger det i fynd tarmen ;) KRAMAR

2011-07-21 @ 15:25:07
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Hanna

Vi har kört overkill-dagen (skulle hålla oss borta från hemmet så städerskan fick arbeta ifred). FÖrst skansen (inkl ansiktsmålning, lotter, popconr, sockervadd, akvariet och tårta), sedan Nordiska museet och korv. Sen Burger king och lekplats. Gissa vem som är yr i huvudet av trötthet?



:rolleyes:

2011-07-21 @ 18:12:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback