Tadaa paketet innehöll en tassimo..

Jag blev för ett tag sedan antagen till att buzza en Bosch tassimo kaffemaskin,det innebär att jag
har fått äran att prova kaffemaskinen via Buzzador..Väldigt kul ide måste jag säga!!

Jag har inte hunnit att testa den fullt ut än,då jag bara precis har plockat upp den ur kartongen,men en latte macchiato han jag dock testa och om sanningen ska fram så föll den inte mig helt i smaken
tyvärr,den var lite för söt för min smak!
Men det beror nog på att jag gör min egen latte (skummar mjölk och brygger expresso ) från grunden!
Så jag är bortskämd där :-D..
Imorgon ska barnen och jag testa den varma chokladen,vilken jag gissar på kommer bli mycket poppis :-p

Jag gillade designen och att den var enkel att förstå sig på,jag fick hem en svart men
kan tänka mig att den vita är väldigt snygg
den med..

Nu är det sängen som gäller för mig,tyvärr kom jag inte iväg på min cykeltur idag som jag skulle ( det var så varmt och kvavt ute,så jag kände direkt att det här kommer jag inte fixa) så vi tog en promenix med hund och barn istället,jag får ta nya tag imorgon..

Vet ni vad,hela mitt hjärta bubblar över när
jag ser mina  barn sova..Jösses att man kan älska någon så mycket som jag älskar mina barn!!








Kommentarer
Postat av: Fnulan

Vilka godingar jag förstår att mammahjärtat slår hårt!!

Men va Buzzador??? Det erbjudandet har jag aldrig fått :(



Kramen



2011-07-23 @ 08:41:44
URL: http://fnulan.se
Postat av: Marie

Man kanske skulle ta och börja läsa sina buzzador-mail lite mer noggrant... Hittills har jag bara fått buzza parmesanost & balsamvinäger och lovefilm.se!



2011-07-23 @ 22:06:12
URL: http://lyckansland.blogspot.com
Postat av: Jannika, mamma till Jillian

vilka sötnötar de är när de sover!



2011-07-23 @ 22:11:29
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: JoHannah

Jag är också med i den kampanjen. Kan ju säga att det enda som fallit mig i smaken är just macciaton... sen älskar jag islatte så det gör jag för fulla muggar =)

2011-07-23 @ 23:43:01
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Jag håller med dig om att mjölken är på tok för söt, men jag skummar ofta "egen" mjölk och har i - det blir sååå mycke godare :) KRAMAR

2011-07-25 @ 13:23:22
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback