tÄvLiNg DäR dU sJäLv BeStÄmMeR oM dU vInNeR!! "påminnelse"


TävlingsRegler:
1.Kopiera bilden och länka till familjenkidz.blogg.se och www.kidzshop.se  
2.skriv en kommentar här nedan om vad ni skulle köpa om ni vann!
3.länka på facebook!
4.Har du ingen blogg eller facebook,så är det ok att vara med ändå!!



Nu vill jag ha lite fart på bloggen,och jag älskar kommentarer!
Så nu kör jag igång en tävling-där det är du själv som bestämmer om du ska vinna!

Den som kommenterar på bäst på bloggen fram till den 10 augusti-2011 vinner ett presentkort på 500kr!!

Lycka till mina vänner!!



Kommentarer
Postat av: JoHannah

Jag fick ditt mail och jag har svarat =)

Ja mörk choklad är helt klart bättre. Kram



2011-07-23 @ 23:47:25
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback