Vet ni vad jag har gjort?!

Tänk att så lite kan göra en så himla glad,jag är kär i livet!!

Vi hoppade på cyklarna och trampade hela vägen till Kids,handla lite paket till en underbar tjej som fyller 16 år
imorgon "jag säger det igen,hur fort går åren egentligen"

Så nu har jag just cyklat min premiär tur till jobbet och det gick super!!
Hade bästa tänkbara sällskap med på cykelturen med :-)


Härligt att allt onda och feber är borta på
både Alicia och Melwin redan..Undra vad det var för något konstigt de åkte på!!

Måste säga att min kära sambo är riktigt poppis hos mig idag med..
Mat och nystädat är inte fel att komma hem till...Love you Thomas!!

Vad har ni hittat på vänner?

Kramen/J



Kommentarer
Postat av: JoHannah

Härligt att cykla lite! Här har det städats och rensats idag, passade bra när vi var inne. Dessutom tycker tjejen att det är fantastiskt roligt att hänga efter dammsugaren ;)

2011-07-19 @ 20:42:10
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Nä nu måste jag gnälla lite på dig. Inte är det en cykelhjälm som fian har på huvudet? Fördelen med cykelhjälm är att den sticker ut i pannan och ofta har en skärm som tar första smällen och mildrar slaget mot huvudet...vilket ger färre ansiktsskador. Nä nu var det slutpredikat hoppas du inte blir ond på mig



2011-07-19 @ 22:41:16
Postat av: ZANDRA - AUGUSTIFAMILJEN

Tack själv för mycket fin komplimang om bloggen, gör mig glad! Kan säga att det är ömsesidigt, din är också superfin :)



Hoppas ungarna mår bättre snart iaf! kram



2011-07-19 @ 23:17:22
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hanna klart jag inte är ond på dig :)..

Det är Fiddelies skridskohjälm Alicia fått låna,då hon glömt sin hos en kompis (grannen) och de har åkt utomlands :)hon har en rosa fin cykelhjälm...



Jag tycker det är jättebra att säga till som du gör och förklara,det betyder ju bara att du bryr dig om oss och det uppskattar jag -Kärlek till dig!



kramen/J



2011-07-19 @ 23:24:07
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Härligt!



2011-07-20 @ 09:30:30
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Fröken M

Va mysigt ! Vi borde verkligen köpa en cykel till så vi kan vara ute hela familjen :) viggo älskar att åka där bak och skrattar när vinden blåser honom i ansiktet... Frågan är om jag ska överlåta min lila cykel till C och helt enkelt köpa mig en härlig muffins cykel jag me :) Kramar



2011-07-20 @ 12:35:41
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback