Det är inte alltid lätt...

att vara Mamma och vän på samma gång!
När barnen blir ledsna och besvikna :(...En dag hoppas jag de förstår att det är för att jag är så himla rädd
om dem och älskar dem så himla mycket och inte vill att det ska hända dem något!

Jag säger inte nej ofta,men när jag gör det blir de så arga och ledsna :(

Denna gång var den camping med vänner 4mil härifrån som var på tapeten och näää jag tycker hon är för
ung bara 15år snart 16år...

Vad tycker ni?
Är jag för sträng?

Kramen på er och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Angela

de där e jävligt svårt vännen. lita på dig själv och din magkänsla.

Om nåt skulle hända så e ju du väldens bästa som tvingar henne att vara hemma <3

KRAM

2011-07-01 @ 00:18:37
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: johannah

Inte för att jag är i den situationen än,men ikväll stod vi och såg på alla överförfriskade 15 16 åringar som ska gå och campa på p&l festivalen och konstaterade att vi inte lidit av att våra föräldrar sa nej när vi va under 18 till detta och att vi kommer agera lika. Alternativt följa med;-) så jag tror du gjorde rätt och att de förstår redan nu fast de inte vill. Kram

2011-07-01 @ 02:18:35
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: johannah

Inte för att jag är i den situationen än,men ikväll stod vi och såg på alla överförfriskade 15 16 åringar som ska gå och campa på p&l festivalen och konstaterade att vi inte lidit av att våra föräldrar sa nej när vi va under 18 till detta och att vi kommer agera lika. Alternativt följa med;-) så jag tror du gjorde rätt och att de förstår redan nu fast de inte vill. Kram

2011-07-01 @ 02:18:48
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Klart att du är orolig vännen, och jag förstår dig !!

Som mamma FÅR man säga NEJ, och bör även göra det ibland !

Hoppas du fått sova gott och får en härlig fredag ( tydligen i regnet som åtminstone VRÄKER ner över karlstad )

KRAMAR

2011-07-01 @ 06:41:59
URL: http://frokenmela.se
Postat av: nettan

Nej, du är inte för sträng. Det är bara inse själv hur mogen jag var i den ålder, det var svårt att se riskerna och du vet vad som är bäst för dina barn för du känner dem som personer bäst.



enkla nettan

2011-07-04 @ 06:30:35



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback