Funderar på..

Att ta min lilla skrutta och barn och gå en promenad (innan regnet kommer åter)..Saknar solen och värmen -Vart
tog det vägen?
Varför kan det inte vara lagom!!
Förra helgen då var det så varmt att man gnällde på det,nu är det kallt och mulet toppat med regn och åska!



Det är bara att gilla läget,för man kan inget göra åt det allafall ;-)

Vad gör ni för kul idag vänner?

Jag ska som ni förstår ut med hunden,sen ska jag svara på alla fina kommentar ni lämnar!!
Tack snälla för dem,de gör mig så glad!!

Ha en fin lördag vänner!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

det är samma sak här himlen är grå och det ser ut som om det ska börja regna när som helst...

Jag och viggo är själva idag eftersom C spelar golf. Om det blir en dag hemma eller någon utflykt återstår att se :) Kramar

2011-06-11 @ 10:31:36
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda

Lagom är bäst hete det ju :)

Men ärligt talat så har jag lite svårt för värmen. Avskyr att sola haha så jag är nog en höstmänniska.

Du då? Är sommaren din favorit, eller vilken årstid föredrar du?



kram

2011-06-11 @ 10:37:23
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: Fröken M

Av andra bloggar att dömma verkar sol och hetta finnas i norrland ! Idag skulle jag lätt kunna tänka mig att bo där, en härlig dag i en solstol vore toppen :) kramar

2011-06-11 @ 11:06:13
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Hääääär är solen :-) de är nästan för varmt i dag. Hoppas de spricker upp hos er snart och att ni får lite sol <3. Stor kram

2011-06-11 @ 12:12:38
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: nettan

Har varit på Kapp-Ahls rean, halva rea priset t.om idag. Köpte strumpor till vintern. Svarta allihop!



Jordgubbarna var tyvärr slut på torget och jag hade sett fram nu åt att börja min säsong med jordgubbsätande. De är nere i 25 kr litern här så det är en okey summa tycker jag. Längtar till att få ett eget jordgubbsland.



Tycker att det varit skönt värme idag, svalt och det gillar jag. Det var lite väl hett där ett tag.



enkla nettan

som önskar dig en

skön lördagkväll.

2011-06-11 @ 17:37:13
Postat av: JoHannah

Så ni får er regn? Här såg det ut att komma en skur när vi var på stranden, men det mullrade lite och sen försvann det. Man blir aldrig nöjd- det är för varmt nu!!! Kram

2011-06-11 @ 18:32:07
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback