God dagens..

Nu är det snart dags att dra sig till jobbet,känner mig lite lätt sliten idag "för lite sömn,har den effekten på mig"
Partyprinsessan hon sover ännu ( vi får se om hon som en vän sa,har sovit på för hög/hård kudde ) och vaknar med lite huvudvärk!
Man slutar bara nian en gång och jag vore naiv om jag tror mina barn gör något annat den kvällen "än vad jag själv gjorde"

Just nu här hemma sitter jag och Äldsta sonen Robin och kollar på en strålande ide han fått ( han kommer bli något stort , det vet jag)..

Lyxfällan är i lilla hästholmen idag igen "nänä inte hos mig denna gång" ska bli kul att se när det är dags!
Brukar ni kolla på lyxfällan?

Avslutar med en fin bild "mammas fina tjej med bästa kompisen"





Ha en fin dag!
Kramen



Kommentarer
Postat av: Camilla

ja då sätter dom hästholmen på kartan igen roligt blir många turister till hästholmen i år

2011-06-16 @ 10:46:09
Postat av: JoHannah

Åh vad spännande med lyxfällan i byn! Det låter som ni haft dem på besök tidigare? Jag brukar titta på det, tycker det är intressant med ekonomi, men ibland blir jag mörkrädd och måste stänga av tv:n...typ som igår när det var någon repris med den där blonda tjejen. Ha en fin dag!

2011-06-16 @ 12:02:01
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com/
Postat av: Linda O

Ååååå nu blir jag nyfiken!

vad e det för ide han fått, låter spännande.



Kommer du dela med dig av detta tro, så vi får veta :)



pösssssssssssssss

2011-06-16 @ 17:41:13
URL: http://www.blandadetavlingar.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ujuj....hos vem kan det vara?????

Ja jag brukar kolla faktiskt.....!!!!! men vet inte om jag skulle hamna i den situationen att jag skulle vilja va med i TV! Starkt gjort av dem som är me!

Ha en härlig em // Kväll!!!!!!! Kramiz

2011-06-17 @ 16:10:36
URL: http://jessicaroth.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Åh, jag följer lyxfällan slaviskt och förundras ofta över hur folk kan vara så dumma, rent ut sagt !

Snacka om att sticka huvudet i sanden och leva för stunden...

2011-06-18 @ 09:27:12
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback