Hoppas...

Åska och regn håller sig borta idag,vilket åskväder det var igår!!
Jag är inte jätterädd för åskan,men ett tag igår var det rätt kusligt,när blixt och muller kom samtidigt
då var jag inte så katig...Det blev helt svart på kidz och så lös det upp och small på samma gång!!
Hoppas nu vi slipper det idag när mina små fina är i linköping på ute teater med skolan,de var så glada när
de åkte imorse "Mamma älskar er"..



Har ni tänkt på en sak,det här med turordning som många människor har så svårt för kommer så
naturligt i djurvärden....Hur törstig Meya än var,så lät hon Katvig dricka klart (ur hennes vattenskål)
Duktiga lilla Meya ♥...Undra om hon gjort detsamma om det varit mat i skålen!! Mitt lilla matvrak ;)



 


Nu ska jag göra mig och min troll klara för en morgonpromenix innan jobbet!

Vad ska ni hitta på idag vänner?

Hoppas ni alla får en underbar dag!
Kramen!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

det där åskovädret som du skriver om befinner sig just nu över karlstad - regnet VRÄKER ner och det dundrar för fullt utanför !

Med andra ord håller vi oss inne !!

KRAMAR

2011-06-08 @ 11:02:00
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda

Jag gillar inte åskan heller :( tycker det är jobbigt.. :(

hoppas allt är bra med dej & er och djuren.

2011-06-08 @ 12:51:48
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Linda

nawwwww va gulligt! Min mammas hundar är raka motsattsen hahahaha.

Chippen är en Lhasa apso och tränger sig alltid före lilla Joppe.



Här kom det bara lite muller och en skur. Hoppades på mer då det är så jobbigt med min astma när vädret är kvavt.



Kram

2011-06-08 @ 14:09:38
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: johannah

Usch vad läskigt med åska!fast sen vi flyttade till lägenhet känns det faktiskt inte lika otäckt när jag tänker efter...fast på nåt sätt vore det skönt med en riktig skur. Känns så kvalmigt ute. Idag ska jag jobba ett par timmar sen blit det en tur till landet. Skönt! Ha en fin dag.

2011-06-08 @ 14:59:39
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: nettan

Så otroligt söt din lilla valp, vilka ögon.

Jag går och väntar på att åskan ska mullra till ordenkligt igen och sen spöregn i en timme. Det är tryckande varmt ute. Det kom lite åska igår men det behöver komma mer! Inser att molnen på himlen inte lyssnar på mina önskemål utan de gör som de vill.:)



Idag har jag påbörjat att måla en enkel tavla, är långt ifrån expert men jag älskar att skapa och vara kreativ. Bilden kommer bli vit och rosa iallafall.



enkla nettan

2011-06-08 @ 20:39:29
Postat av: Angela

Jag älskar åska och blixt! Så mysig :-)

Djur är härliga och dina är verkligen duktiga vännen

Stor kram

2011-06-10 @ 10:21:06
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Angela

Meya är förövrigt väldigt fin <3. Ses online ikväll? Tror jag orkar sitta där en stund sen :-) kram

2011-06-10 @ 10:22:44
URL: http://angiefunderar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback