Så fick jag sovmorgon...t

Till slut fick jag sovmorgon,som jag både drömt och planerat om!
Ni vet när man vaknar och kollar på klockan 06:20 och tänker "hihi klockjävel idag får jag sova-för jag är ledig"
Somnar om så gott till frukost tv på 4:an...Problemet var bara att idag skulle jag jobba!!!

Vaknade 09:25 och jag bör vara på jobbet klockan 09:55 senast helst innan!
Wops alla barn sov,visst är det märkligt att de alltid sover när vi ska upp,men vaknar med tuppen när vi är lediga??
Det blev skapligt stressigt kan jag lova,men strax efter 10:00 var jag på jobbet (tittade till på klockan och hon var 10:09) när jag sprang in på kidz...Och ehh jahaa Hej!! Självklart hade vi en resande från leksam på möte idag "julkatalogen"...Så nu kryper jag i säng för imorgon ska jag inte försova mig!!



Brukar ni försova er ?

Kramen/J



Kommentarer
Postat av: johannah

Vilken start på dagen! Oftast blir hela dagen knas efter ett sånt uppvaknande. Jag har försovit mig en gång ordentligt. Stämplade in en minut innan jag började. Nu ställer jag alltid dubbla klockor...:-)

2011-06-27 @ 23:45:12
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Haha... du behövde nog sova lite raring !!

Det händer väldigt sällan här och de få gånger jag gör det är det med skräckblandad förtjusning... ;)

Här är vi dock så långt ifrån försovning occh sovmorgon man kan komma idag... TACK morgonpigga viggo för den !?

KRAMAR

2011-06-28 @ 05:55:31
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda

Jag brukar inte försova mig för jag får aldrig ha sovmogon utan här börjar dagen alltid vid 6 :/

2011-06-28 @ 06:54:35
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Angela

japp påtok för ofta ;-) men de blir ju lätt så när vi inte har fasta morgon rutiner.

kram

2011-06-28 @ 15:37:45
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: nettan

Jag är otroligt morgontrött. Det tar ett par timmar innan jag mår och vaknar till så jag är en person som nästan alltid att jobbat eftermiddag och kvällar. Klockan nio är jag som mest kreativ och kan komma på massa ideèr som jag vill göra. Jag tror att jag är född sån, det har med den personliga biologiska klockan.



enkel nettan

2011-06-29 @ 18:30:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback