Sommar idag med...

Just nu är det behaglig värme 22-24 grader mer behöver det  inte bli!För då gnäller vi bara :-D..

Jag hann knappt slå upp datorn igår,efter jobbet var vi på Fritids på ett trevligt samtal med Heli,barnen lekte för fullt och vi pratade för fullt.

Kvällsmaten löste vi smidigt,köttbullemacka till de små och baguette till Mamma o Pappa på hamncafet i hästholmen..

Väl hemma började jag dammsuga och skura ( gör jag inte typ det jämt? "känns så allafall" ) Thomas är ute med
barnen.
Såå bara sådär försvinner Melwin & Alica och deras kompis Lille Ville,vi letar säkert i en timme överallt ( hästhomlen är inte stort,så paniken stiger kan jag lova) ingetstans fanns de,inga cyklar inga barn....SKITUNGARNA!!!!



De hade "bara" gömt sig lite för oss!!

Då var det nära en smäll i rumpan ( men mest var jag bara glad att se dem)

Efter det var det läggdags för oss alla!!

Hur var er dag vänner?






Kommentarer
Postat av: johannah

Vilken händelserik dag du haft. Och ja du skurar golvet jämt! Haha jag har nog gjort det en gång när du gjort det fem:-) vi tog en tur till parken zoo,liiite väl varmt så det blev premiärdopp i mälaren påväg hem. Riktigt skönt i vattnet måste jag säga med tanke på att jag är badkruka! Kram

2011-06-29 @ 09:57:25
URL: http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: nettan

Jag fixar inte denna värmen riktigt, hade jag legat på en luftmadrass på sjön så hade det gått bra. Jag har varit hos min läkare och var tvungen att göra massa ärenden på stan. I och för sig så finns det massa extrapriser nu, jag gjorde massa fynd på Apoteket för halva priset, de ska ta bort vissa märken och då passar jag alltid på.



enkla nettan

2011-06-29 @ 18:16:09
Postat av: Angela

oh fy vad obehagligt!

skönt att dem alla kom till rätta vännen

Kram

2011-06-29 @ 21:39:35
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: nettan

Det är med hjärtat i halsgropen kan jag tänka mig när du letade efter dom, det brukar vara så. Det var skönt att de kom till rätta de små liven!



enkla nettan

2011-07-04 @ 06:35:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback