Surkärring!!

Vissa dagar är bara för tråkiga som idag,jäkla skitdag rent ut sagt!
Mitt humör är i botten,huvudvärk och så är det tråkigt med!!

Jag tror jag varit hemma lite för mycket nu!!

Inte blir det bättre av att se alla som jobbar och sliter,medans jag bara slöar!!
Gaah,men jag har i allafall dammsugit och skurat och fått igång en maskin tvätt (som det i övrigt låg en äcklig spindel på) som skrämde livet "nästan" av mig...Jaa ni hör vilket otroligt trevligt sällskap jag är idag :-D..

Jag måste erkänna att jag tycker synd om Thomas och barnen idag,som måste stå ut med mig!



Kommentarer
Postat av: nettan

Ja, det är ju det där med "i lust och i nöd" ska vi älska varandra. Vi har alla våra sådana "surkärring" dagar!

2011-06-02 @ 19:30:18
Postat av: Milliez - Blivande fyrbarnsmamma

Av egen erfarenhet så hjälper inget, det är bara att gå och lägga sig och hoppas att nästa dag startar bättre..



En stor kram till dig och hoppas på att det är bättre imorgon! :)

2011-06-02 @ 23:11:50
URL: http://milliez.nu
Postat av: Fröken M

Man "får" vara på dåligt humör ibland och jag är övertygad om att dina fina älskar dig precis lika mycket dåliga, som bra dagar !!

MEN; jag hoppas allt känns bättre idag ! <3

2011-06-03 @ 07:24:43
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Alla har vi dåliga dagar vännen :-) Men jag lovar dig att dom älskar dig iaf <3

Kram

2011-06-03 @ 17:07:14
URL: http://angiefunderar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback