Blir ni förvånade...

Om jag säger att det inte direkt flyter på utan problem med köksrenoveringen?
Om jag säger att det ser sju resor värre ut än vad byggarna förväntat,att den vägg som ska bära hela övervånning hänger helt löst och att det är olika höjd på typ varann regel i golvet,att det saknas det ena än det andra!!
Blir ni förvånade då?

Om ni visste vad jag är trött på alla byggfel mästerbyggfuskarn Curt Wrigfors lämnat oss med,det är ju inte bara FUSK,det är ju ren livsfara han utsätter oss för!!
Hoppas han för resten av sitt liv kommer få lida av klåda och med svidande kräm i arslet!

Barnen sover sött,nybadade och proppmätta efter god mat och supergod kaka som underbara lilla fina Rebecca gjort till oss,tror inte du läser här men din Mamma gör Hälsa henne att det var den godaste kaka vi smakat "mums!
Miljoner TACK! "

Thomas han jobbar än och det lär de nog göra många timmar till!
Jag ska borsta mina tänder och krypa ner i sängen,runt mig ligger de jag gillar allra mest,vilken tur jag har som slipper se och bo i det kaos som råder hemma just nu!

....




Kommentarer
Postat av: Angela

oh vad ledsen jag blir :-(

jag hoppas att det trots det går att lösa och att man kan hålla tiderna å så rätt bra iaf!

tycker så synd om er vännen

kram

2011-03-01 @ 22:04:48
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Näääe !! livet är jävlar i mig INTE rättvist !! Styrkekramar till dig min fina vän !! <3

2011-03-01 @ 22:19:13
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Andrea

Usch och fy, hoppas det löser sig snart, jag kan inte ens föreställa mig hur irriterad du är just nu på alltihop.. jag skulle blivit tokig!

2011-03-02 @ 00:00:04
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Jessica

Men herrgud...ska eländet aldrig ta slut för er????

Hoppas du får en bra dag=)! Kramiz

2011-03-02 @ 08:34:38
URL: http://jessicaroth.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback