Fredags..Myyys!

Tänk att det redan är fredag,denna vecka har bara rusat förbi...
Sista jobbardagen denna vecka,är ledig i helgen och inga planer finns "jo en sväng förbi Ikea" måste hämta de sista köksluckorna och täckskivorna..+ inhandla porslin! Ta en lååång sovmorgon!

Ev slutar jag lite tidigare idag,så jag hinner fixa lite fredagsmys (plocka undan dammsuga och byta lampor,köpa lite nya tulpaner) laga en god middag.
Känner jag mig själv rätt blir jag kvar tills vi stänger :-D..

Igår var vi iväg med jobbet,skrattade gott åt mycket,tittade på nyheter (mer om det vid senare tillfälle) och så gjorde vi ett STOPP på sveriges samlingsplats för typ alla åldrar!
Kan ni gissa vart?

Nu vart det dags att göra sig klar för att åka till Kidz,idag är det dags att beställa hem mysiga kläder med världens mest kända katt "Hello Kitty"

Vad ska ni hitta på vänner ?

Kramelikram och ha en underbar dag ♥

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Ha en UNDERBAR dag vännen !! KRAMAR

2011-03-18 @ 09:41:51
URL: http://frokenmela.se
Postat av: camilla

ullared

2011-03-18 @ 14:30:04
URL: http://fototantens.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback