Frukosten avklarad...


För samtliga barn "härligt" Melwin och Eddie leker för fullt med Pippi skeppet som annars legat på vänt i ett par månader..Lite kul det där med leksaker,en period så leker de för fullt med en sak för att helt glömma den en längre stund och så helt plötsligt är den som ny igen :-D som Pippi skeppet hos oss just nu :-D..

Solen lyser det är vår i hela luften,lsolens strålar leker sig in i varenda vrå här hemma!
Som jag ser fram emot denna vår!
Jag tror det kommer bli början på något alldeles helt underbart!

Jag njuter av mina andra latte för dagen,kan man bli beroende av latte?
Kaffe vet jag för det har jag varit i miljoner år...Men Latte??

Kanske borde jag sätta lite fart här,planerar att hinna vika tvätt,dammsuga och bädda innan jobbet kallar...





Mina fina vänner jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga om glada saker och svara på era underbara kommentarer på bloggen!!

Hoppas ni alla ska få en toppenbra dag"

Kramen/Jessica



Kommentarer
Postat av: Andrea

Klart man kan bli, jag dricker inte kaffe men min man gör, och latte är enligt honom en godare variant av kaffe. Kaffe duger, men latte är bäst, och det är ju det bästa man vill åt ;)

2011-03-15 @ 09:00:50
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Andrea

Tack :) Vi har haft en jättefin dag och firat lillsnuttan :)

2011-03-15 @ 20:47:04
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Fröken M

Åh, jag ÄLSKAR ert nya kök och surar lite över att vi har blått (!?) kakel i vår nya. Hade jag fått välja hade det inte ens vart tänkbart, men det är ju inget man ändrar på bara sådär i en hyresrätt...

Väldigt snart får du se hur jag tänker inreda ! ( imorgon hämtar jag nämligen nyckeln !!!!! )

KRAMAR

2011-03-15 @ 20:55:06
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Naw finaste du <3. Självklart kan du de säg bara vad du vill ha! Jag har vart inne här å håller koll på er! Hoppas allt är bra hemma nu å köket är så fint! Hoppas ni slipper sjukhuset snart oxå. Noa blir 3 i morrn :-o. Och på måndag läggs han in. Kram

2011-03-15 @ 21:56:07
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback