Gäääääsp!

Vad man blir trött av att slöa en hel dag :-o....TUR man inte gör det för ofta och att det är jobba som gäller imorgon igen.

Jag trivs verkligen som fisken i vatten med att vara hemma med mina barn,trots det kan jag längta lite pyttelite till jag ska jobba igen "måste vara för jag trivs med mitt jobb" eller hur?

Planerar att krypa ner i sängen redan nu,men det finns ett STORT jobbigt tråkigt hinder jag har tvättat sängkläderna och de måste nu bäddas i innan jag kan dunsa ner i sängen....Blähäää!!

Funderar på att väcka stackars ovetande Thomas som ligger och sover inne hos Melwin,putta lite på honom och undra om han ska sova sådär dubbelvikt hela natten...Så kanske han vaknar till och ojoj då var det inte bäddat,men då kan ju du vara så snäll att göra det!!

Ja precis så gör jag :-D



Jag är inte elak :-( jag har ju för tusan tagit bort allt,tvättat det och hängt det :-o

Hahhahaaaa!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det är bara för att du har världens bästa jobb :)

2011-03-29 @ 22:52:20
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Angela

helt rätt vännen! <3

sov gott

Kram

2011-03-29 @ 23:12:42
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Ja gör det.

Hur & vad?

Det spelar någon ingen roll vad det är för något, men något som ni tror folk vill ha.

Vi gör en akution så den som lägger högst bud får produkten och vinnarmailet skickar jag till er.

2011-03-30 @ 08:31:21
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback