GodMorgon är du riktigt vaken än?!

Frågar jag mig själv -gääääsp!
Kom i säng i tid igår kväll och somnade direkt,ändå har jag svårt att vakna till idag :-D..
Klockan 06:15 var det morgon för mig,så jag borde fått bort gruset ur ögonen och vaknat till nu :-D

Fiddelie är redan på väg till skolan,Alicia är hemma idag hon har två läkarbesök att klara av idag.
Mirellah är på g att rusa till bussen,Nathalie sov över hos Emelia "hoppas de med är på väg till skolan" ;-).
Kevin ska vara ledig idag,han måste ordna sitt leg till körkortet "herregud,nu har jag snart två barn med körkort"
Hur fort går det egentligen??

Det var ju nyss Kevin satt och snyftade till lejonkungen "han blev så ledsen när Simbas Pappa dog" Robin skrattade som en tok åt lilla sälen (musse piggs kompis på stranden) lekte batman och körde elbilar och cyklade dygnet runt.De tog till och med in cyklarna på sitt rum en period :-D

Underbara ungar,idag ska de kolla på bilar riktiga bilar ;-)

Vad ska ni göra idag vänner?

PUSS



Kommentarer
Postat av: Carro

Idag måste jag få ett litet svar snabbt=))) fungera en 09a bugaboo bee till den nya sufletten som kommer i rosa??? annars är det ingen mening att den här föken ens tiitta på en beg sådan=D

Ha en udnerbar dag! Här e det sjukstuga så jag ta han dom sjuka barn ännu en dag;-) kramiz

2011-03-14 @ 12:55:35
URL: http://4barnsmamman.devote.se
Postat av: Angela

Hoppas du får en fin dag vännen! Köket ser jääätte fint ut <3

stor kram

2011-03-14 @ 13:10:01
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Andrea

Awww, när Simbas pappa dog det såg vi idag.. och igår... och i förrgår... (någon här gillar Lejonkungen.. jättemycket...) men det är lika sorgligt ändå.

2011-03-14 @ 19:41:31
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Fröken M

Här känns det som ett evigt fix just nu ! Skit kul, men man är verkligen helt slut när kvällen kommer och vildingen somnar. C är borta och kollar på hockey, så ikväll får jag både ratta tv dosan och surfa ifred :) kramar

2011-03-14 @ 20:42:39
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback