GodMorgon på er alla!

har sovit som en kung inatt med,sover så gott på mitt gamla rum :-D med alla mina barn runt mig!
Igår kom Pappa Thomas på besök,han somna med som en kung "tror vi säljer våra madrasser hemma och köper en likadan som den jag lånar nu :-)...

Lustigt trots bekymmer så sover jag bra!Brukar vara tvärtom!

Igår kontaktade jag kvinnan som ritat vårt hus,bjöd in henne till oss för att se hur vårt hem ser ut nu 3½ år efter vi flyttat in.Sa till henne att hon kunde gott ta med sig Curt med "men då vill inte jag vara med".
Njaa hon var inte så intresserad av att komma,förstår inte det :-o..
Men den största anledningen var att hon skriver osanningar på Curt wrigfors hemsida,bad henne vänligt men bestämt ta bort det genast "
Vi får väl se om hon gör det självmant,det är av yttersta försiktighet man skriver på IT om andra och är det osanningar då kan det bli en dyr historia!!

Har mer samtal i denna historia att invänta idag , mig retar man inte upp! ;-)

Kram alla och ha en underbart fin dag!



Kommentarer
Postat av: Andrea

Det är rätt, stå på dig!

2011-03-03 @ 12:26:33
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Fröken M

Helt rätt !! kör över dem som förtjänar det och stå på dig! Du har verkligen INGENTING att förlora längre !! KRAMAR

2011-03-03 @ 15:33:43
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Tänker på er vännen <3

2011-03-03 @ 16:57:25
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback