Ibland är det är det så svårt att förstå...

Mycket ska man höra innan öronen trillar av och mycket ska man se innan ögonen trillar ur skallen!

Jag har en vän,en sån där vän som aldrig är annat än snäll,ställer upp och finns där till 100% för sina barn och fru.
En sådan där människa som aldrig skulle ställa till några bråk,inte heller lägga sig i andras fel och brister!

Vet inte om det är det som gör mig så arg,förbannad och chockad!!

För helvete lägg av nu,ge er och stanna upp TÄNK en gång till!
Livet är för kort svälj stoltheten be om ursäkt,lägg alla kort på bordet och se att det är ni som förlorar på att hålla på så här!

ÄR ni vuxna?

Att svälja sin stolthet är inte lätt,men ibland finns det inget val och har man snott in sig totalt så man kanske till och med har en maktkamp med sina barn -Då måste man stanna upp tänka om och inget absolut inget kan betyda mer än sitt barn!
Är då stoltheten mer värd en sitt älskade barn! DÅ sitter man inte på arslet utan på både hjärnan och hjärtat!!

TACK O HEJ!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Ojdå... det låter som om någon sitter rejält i klistret !?



Hoppas allt är bra med dig min vän... Vi måste försöka höras snart ! Jag saknar dig <3 KRAMAR

2011-03-12 @ 17:17:22
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Andrea

Så sant som det var sagt.

2011-03-13 @ 21:21:01
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback