Idag blir det...

Att åka till donken i mjöby även de stora barnen måste få bestämma maten ibland :-D.
Thomas och Kevin är ute på en långpromenix,och vad gör jag då en latte och sätter mig i soffan och funderar över saker och ting.

Jag borde göra det jag sa att jag skulle göra,dammsuga (igen) har gjort det en gång idag redan "vilket inte syns alls längre"

Den gulliga mannen som köpte det gamla köket kom idag och hämtade det,hoppas de ska känna den lycka som vi gör med vårt nya kök med vårt gamla..

Går igenom kommande vecka och det blir många sjukhusbesök,börjar redan imorgon med Alicia som har två besök inbokade på olika avdelningar.
Onsdag klockan kvart åtta ska Mirellah vara på US och röngten,strax vid elva är det min tur då ska jag till onokologen och isotap avdelningen..

Torsdag ser jag framemot då ska vi på en spännande resa med jobbet,med ett stopp på hemvägen som jag längtar till så in i norden!!

Latten är slut och ingen återvändo finns,nuuu sätter jag fart så det så!

Ha en fin eftermiddag vänner!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh, det låter som om du har något kul att se fram emot mitt i alla måsten och sjukhus besök ! Jag är säker på att köks mannen blir nöjd. Ert gamla kök var super fint även om jag förstår varför ni ville bli av med det !!

Mc donalds blev det som sen frukost här....

Kramar

2011-03-13 @ 15:01:30
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Andrea

Skönt med lattepaus ibland, det är skönt att det börjar vända iallafall :)

2011-03-13 @ 21:16:11
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback