Lördag...

..Härliga lördag och jag tjatar om solen idag med,det är vår eller sol allafall för det är nog bara ett par plusgrader ute :-D..

Barnen är på väg ut och jag till jobbet,idag ska jag jobba med finaste Elin ♥ om jag tänker rätt nu så är det lönelördag = mycket att göra :-D det gillas!!

Efter jobbet har vi tänkt fylla på kyl/frys det är sjutton vad vi äter i det här huset "matvrak är vi allihopa,allihopa " hihi...

Vad ska ni hitta på vänner?

Ha en underbar lördag och njut av vårsolen!

KRAM



Kommentarer
Postat av: Elin :)

Å jag ska jobba med finaste Jessica! :D<3

2011-03-26 @ 09:59:23
Postat av: Andrea

Här tar jag och lillprinsen det bara lugnt medan stora tjejen är med pappa på skogsknyttegruppen :) Hoppas du får en riktigt trevlig lördag!

2011-03-26 @ 14:26:00
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Angela

Härligt vännen! Vi har vart ute å farit hela dagen. Hoppas din dag har vart toppen. Kram

2011-03-26 @ 16:53:23
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback