Lördag..

Barnprogramen är igång för fullt,barnen vaknade runt sju imorse -Gäääsp!!
Är lite sliten blev inte jättemycket sömn inatt,Alicia har varit dålig hostat ikapp med mig hela natten.
Hämtat tonårstjej vid bussen klockan kvart i tre på natten..Försökt somna om och sen upp och hoppa klockan sju igen...men sånt är livet på en pinne och är det inte värre än så här ja då ska man inte gnälla :-D

Thomas han somna runt kvart i tio igår och sover än,han vaknade inte äns till när jag hämtade Nathalie inatt :-D
Men nu ska även han få vakna upp till verkligheten ;-)
Jag ska jobba och han ska vara hemma med barnen  ( han har ju varit helt barnfri i två veckor )

Har vi lite tur så kan vi laga mat här ikväll,men då ska det flyta på ordentligt idag "hoppas,hoppas" det är ganska mycket småfix kvar här hemma lister som ska upp ,trösklar som ska på plats kaklet ska fogas,täckskivor ska på.Det ska målas,spacklas och tapetseras,vi måste lära oss vår kaffemaskin så jag kan njuta av en god latte!

Sist men inte minst,så ska här inredas hall och kök så det blir precis som vi drömt om!!

Livet är allt bra när man tänker efter,att jag är dunderförkyld och tappat rösten det är en kakbit!!

Vet ni hur det känns i hela kroppen!!
Tre snart fyra år har det tagit,men herre gud vare prisad nu är det snart klart VÅRT HEM!!

Själva hade vi aldrig klarat det,ni vet vilka ni är tusen tack för ni hjälpt oss under dessa år!
Nämner ingen så blir heller ingen glömd som det heter!!
Men jag vet att ni vet vilka ni är ♥

Nu bär det iväg till jobbet!

Hoppas ni alla får en fin dag,ikväll ska jag försöka hinna med att svara på alla era fina kommentarar!

Kramelkram/Jessica



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Ha en toppen dag raring !! NU börjar det ljuva livet i ert fina hus !!! Många kramar

2011-03-12 @ 10:04:33
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

det kan det nog ha ;) det verkar som om det blir flytt om 2 v !!! JIPPI !!! kramar

2011-03-12 @ 10:22:35
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Caroline

Vad härligt att ni snart får njuta och ha det bra så som ni förtjänar!



Låter riktigt lyxigt och smarrigt med nygjord latte. Mums!



ha en fin kväll! Kram

2011-03-12 @ 17:16:01
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Andrea

Hem ljuva hem, det låter så härligt när du beskriver det, efter en lång kamp, vad många av oss andra tar för givet. Ikväll njuter jag lite extra av vårt hus :) Och ni snart av ert hoppas jag :D

2011-03-13 @ 21:23:05
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback