Nu är det..

Läggdags...
Har varit en jobbig dag,sjukhusbesök är aldrig kul så är det ju.
Alicias blåsljud hördes mer denna gången,men vi skulle avvakta som innan så det var ju bra besked.
Dock blir det OP på hennes födelsedag :-( läkarens råd och de måste lydas!Det innebär nästa torsdag.
Vi får fira Alicia med dunder och brak så fort hon blir pigg lilla hjärtat...♥

Nu har vi två läkarbesök kvar denna vecka,vilka vi hoppas på få bra besked på!

Vilket tråkigt inlägg det blev nu,men det är så det är idag :-(..
Känner en stark oro och det känns inte bra,oroar mig så för Alicia och vill bara att allt ska vara över nu!

Läkaren lyckades skrämma mig rejält idag :-(

Har försökt tänka på annat men det är svårt,dock ett måste både för mig och min lilla skrutta!



Godnatt mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Styrkekramar till er !!!

2011-03-14 @ 22:33:08
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Andrea

Det är klart man oroar sig, ungarna är ju det bästa vi har. Jag hoppas allt går bra för henne och att ni får bra besked denna vecka!

2011-03-14 @ 23:49:53
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback