Nu är vi...

"hemma" tänkte jag skriva :-D men hemma hos Mamma och Pappa som inte slängt ut oss än trots busiga barn,full rulle från morgon till kvällen!
Exakt nu försöker jag få två små att somna innan Solsidan börjar,tror jag kanske kan lyckats (sju minuter)med mycket tur!

Vill ni veta en sak?

Jo den firma som drog om rören på nytt åt oss efter fuskbygget,har gjort det igen Gaaahhh!!
Är jag förvånad -Jaa faktiskt!!
Hur kan någon som ska rätta till ett fel,göra samma fel?
Är jag chockad -Neeej!
Kom de i måndags som var sagt -Svar Neeej igen!
Är jag förvånad -Neeej bara jävligt förbannad!

Från något helt annat till något helt annat,så var ju på Kalas innan idag,supertrevligt goood tacos " vad gör syrran med tacosen för den blir ju sååå god" tårta på det = proppmätt!
TACK för ett toppenkalas!

Nähää solsidan var det,hahahaaa det har jag redan missat nu ju :-D

SOVGOTT alla fina!
kramelikram!
p,s ska läsa ikapp alla bloggar och svara på alla fina ord så snart jag kan!
PUSS!




Kommentarer
Postat av: Fröken M

men herregud !! När ska den där mardrömmen ta slut ?

Skönt att ni får bo hos dina snälla föräldrar som säkert tycker det är super kul med lite liv och rörelse om kring sig :) Ha en mysig kväll vännen ! kramar

2011-03-06 @ 20:51:14
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Stor kram vännen! hoppas att allt blir bra snart och att ni snart kan få flytta hem till ett väl fungerade hem utan stul!

<3

2011-03-06 @ 22:22:59
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Andrea

Tacos och tårta, åh! Nu blev jag hungrig också... Men vi får tårta om två veckor när det är kalas för lilltjejen som fyller 3 :)

2011-03-07 @ 11:07:40
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Fröken M

hej vännen, jag ville bara kika in och se hur det är med er... Kram

2011-03-07 @ 15:18:33
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback