Ny dag...

Solen strålar (just nu allafall) och det hoppas jag den kommer göra hela dagen lång!

Allt blir så mycket lättare när solen finns med på ett hörn,ute som inne!
Jag vill ta ut dynorna till trädgårsmöblerna ta med en filt en kopp latte och min bok och bara njuta av vårsolen och allt underbart i livet!!

Stanna upp en minut och bara älska allt man har som gör en glad!

Det finns så mycket stort som litet som man bör känna tacksamhet för,självklara saker för oss flesta!






Vad är ni extra glada för idag?

KRAM



Kommentarer
Postat av: Angela

Ingen dålig vagn till mimmi :-D

2011-03-25 @ 17:06:06
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Andrea

Åh, dynorna till utemöblerna.. Jag är glad för att snön håller på att smälta.

2011-03-25 @ 18:10:08
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback