Uppe före tuppen...

Ingen sovmorgon idag heller,barnen valde att knalla upp redan före sju!
Så här hemma är tvättmaskinen i full gång,frukosten är avklarad "Thomas och de stora barnen sover än" så de får göra sin egen frukost ;-)..
Min inkluderade en latte,jag börjar få kläm på latten nu "stolt" smaken allafall några fina hjärtan och annat dekorativt lyckas jag inte med...än.

Nu blir det dammsugning och skurning (igen) plocka in lite mer saker i köket,skriva lista för inköp "planerar in en ullareds resa för inköp av porslin,lampor,gardiner och dukar"

Efter det drar det nog ihop sig till att börja med söndagsmaten :-)...

Köket är inte helt klart det återstår en hel del,men jag kan inte låta bli att visa er ändå!!
Så vad tycker ni ?
HISS eller DISS?



Vad ska ni göra en söndag som denna?

Kramelikram!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

helt UNDERBART !!! Jag är sååå avis :) Ha en toppen dag fina jessica !! kramar

2011-03-13 @ 09:26:51
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Carro

Åh vilket drömkök, helt underbart ju! Det är ni verkligen värda! D

Kramiz

2011-03-13 @ 10:44:42
URL: http://4barnsmamman.devote.se
Postat av: Andrea

Hiss! Älskar skåpsluckorna! (vi har nästan likadana, det är underbart med glasdörrar på överskåpen tycker jag :)

2011-03-13 @ 21:19:12
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback