Usel service...

men se så underbart kundbemötande man har på Lundtstets rör " jag lyfter inte på hatten " om man säger som så!

De gör fel (vilket i sig inte är något unikt förekommande i vårt hus att en hantverkare gör fel,jag är inte chockad)
Men jävligt förbannad!!!

Är det så svårt att förstå att man behöver ha rör till handfat,dusch och toalett i ett duschrum :-o och de rören bör ju rimligt vis gå ut till viderbörande dusch och inte sticka ut på en helt annan toalett eller??
Att de gör fel och tycker att "då får ni väl köpa en annan kommod eller hitta något som döljer deras fel",jahaaa jaa så den vita skålhandfatet och skivan som vi beställt och planen på inte ha någon kommod den ska vi ändra på för att de gjort fel!
Joo men visst sörrruu det är väl klart!!
Att man sen ska borra håll genom tätskit och kakel, lägga alla rör utanpå kaklet ( vilket inte är godkännt ) det får vi på köpet!!

När vi inte går med på det,och ifråga sätter vem som bestämt att vi ska ha en kommod,för det har vi aldrig sagt ( eftersom vi inte ska ha det) då blir för jobbigt för platschef Mats så hansäger otrevligt -Näää nu orkar jag inte prata med dig mer och bara lägger ifrån sig luren och babblar på med någon annan som han har brevid sig!!

DET ÄR FAN så usel service man kan få,när näste man även han slänger på luren och skyller på varandra!
Efter det är det ingen som svarar så nu står vi här...IGEN med en dusch som måste rivas UR!!

Kaklet är sååå fint jag älskar det,jag vill inte riva ut och börja om igen,jag vägrar sliter mitt hår faller ner i gråt!!
Vi som är så nära nu och så börjar det om "igen"

Idag kom förresten min remiss till onokolgen 16/3 ska jag dit!

Men sak vänner som är toppenkul!!
Det är min nya hall och mitt underbara kök som snart är klart!





Kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Angela

Jag saknar ord. Blir bara så jävla förbannad!



Så vi pratar om nåt annat istället. Skönt att du har fått din remiss.

och härligt att köket börjar ta form :-D

2011-03-09 @ 21:27:16
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: "mamma"

Ska det aldrig sluta jävlas för er? Tycker ni haft nog med motgångar nu. Hoppas att det löser sig så ni får allt som det ska vara. Kram

2011-03-09 @ 22:18:40
Postat av: Jenny

Vad tråkigt att det ska strula prompt hela tiden för er! Jag hoppas att det löser sig och att ni får lugn och ro! Kram

2011-03-10 @ 06:33:43
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Andrea

Att det aldrig kan ta slut! Jag saknar helt ord, jag tycker så synd om er som måste börja om igen... Det är vansinne!

2011-03-10 @ 09:02:46
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Fröken M

Nu får det vara nog ! Det är er tur att få lycka och medgång i livet !! kramar

2011-03-10 @ 20:58:02
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback