Vad tyst här är..

Kanske jag skulle ta en blogg paus....
Vad tycker ni?

Är bloggen tråkig just nu,känns lite som om jag skriver lite samma hela tiden typ :-D..

Har ju hur mycket som helst jag vill skriva om,men så kommer inte orden ut rätt och jag raderar allt och skriver något helt annat :-o "det finns inte så mycket tid för bloggen just nu" barnen vill ha min uppmärksamhet och det kan jag inte neka dem..:-) en hel del att göra i hemmet och mycket att tänka på!!

Sen måste jag erkänna att utan era kommentarer är det inte lika kul att skriva!

Snälla ni skriv en rad om er själva (har ni blogg länka) jag är sugen på att läsa om era liv!
Svarar på alla kommentarer från och med nu :-)

PUSS och ha en fin kväll vänner!





Kommentarer
Postat av: Catharina

Hejsan!

Jag har läst din blogg ett tag nu, men varit dålig på att kommentera. Jag tycker inte du ska ta en paus, jag gillar att läsa om dig och din familj och vad ni gör om dagarna :)Nu kallar sängen på mig :)

Ha en trevlig kväll!



Hälsningar/Catharina

2011-03-20 @ 22:05:06
URL: http://charmtrolletsmamma.blogspot.com/
Postat av: Angela

Sluta inte att blogga vännen!

Vart har du köpt sittbänken i hallen?

KRAM

2011-03-20 @ 22:37:34
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Andrea

Barnen är betydligt viktigare än bloggen, man är inte alltid så motiverad, vi finns här när du kommer tillbaka om du vill ta en paus.

Visst är kommentarer superkul, det är för läsarna man skriver till stor del känner jag :)

2011-03-20 @ 23:45:56
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback