Vilken dag...

Helt underbart SOL hela dagen lång.....Mamman är galen och har städat hela dagen!!
Men nu så är det rent på nedre plan allafall,det doftar helt underbart!!

Löööve rent hus med doft av ajjax!



Barnen har busat med kusinerna under tiden mamman varit tråkig och sprungit runt med dammtrasan och moppen " så de har inte lidet nöd " hihi!!
De har lekt ute hela dagen med några undantag för mat ;-)



Imorgon ska vi bara njuta av våren ( hoppas,hoppas den finns här imorgon med ) för övre plan det får de trotsiga tonåringarna ta hand om -Visst låter det OK?

Kramen

Kommentarer
Postat av: Catharina

Vi använder också Ajax och det luktar såå gott! Jag älskar känslan av ett städat, rent och fräscht hus! :) Övre plan kan du överlåta åt tonåringarna ;)

Vilka fina bilder du har tagit! :)



Kram på dig!

2011-03-28 @ 19:29:31
URL: http://charmtrolletsmamma.blogspot.com/
Postat av: Fröken M

Ajax is the shit !!

Här ska det skuras nån dag framöver, men jag har varit så "duktig" senaste tiden så jag tror jag tar några dagars ledigt först !!

Jag har fortfarande inget bredband, men har tjatat till mig att få låna C´s jobb - mobila nät ;)

Jag saknar dig !! kramar

2011-03-28 @ 22:23:20
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Andrea

Jag hoppas också våren behagar infinna sig imorgon med :) Det var så mysigt idag.

2011-03-28 @ 22:49:00
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Brukar också gålös med Ajaxflaskan här hemma, det luktar så gott efteråt :)

2012-03-23 @ 22:09:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback