Godmorgon vänner mina!

Vilket skitväder rent ut sagt!!
Det blåser riktigt kalla vindar och regnar småspik gör det med,jag som vill ha sol och värme!
Jaja det är som med allt annat bara att gilla läget :-D...

Man måste tänka positivt i alla lägen,annars vinner det negativa och jobbiga det som man vill slå bort!
Som med min Lilla Farmor jag fattade inte riktigt att hon var borta förrän ett par dagar innen begravning
och då tog det mig med storm-Hjärtat värkte och inombords grät jag på dagarna och på nätterna låg jag vaken
och saknade så det gjorde ont!!
Samvetet att jag inte hälsade på min Lilla Fina Farmor som jag borde ha gjort när hon fanns,smärtar mig!
Jag ska inte tänka på det som inte går att ändra,utan på alla fina stunder vi haft och vilken underbar Farmor jag haft och nu har i himmelen!

Nu ska jag klä på mina små och gå ut i regnet och blåsten,men efter regn kommer alltid solsken!!

Ha en fin dag mina vänner!



Kommentarer
Postat av: linda

Hej fina du!

Hoppas att ni har det bra.

Blir en liiiten bloggpaus för mig då jag är mitt uppe i flyttningen nu.

Så stänger av bredband och telefon och återkommer förmodligen nästa helg.

Jösses jag känner redan abstinens! Hur ska jag överleva utan dator haha.



Kram

2011-05-26 @ 12:28:23
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: Fröken M

Ja, vart är den härliga sommaren ??

Blåst, regn och kyla mest varje dag !!

Men som tur är har vi härliga familjer och vänner som värmer !! ;) Kramar

2011-05-26 @ 17:58:12
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

Godmorgon vännen !! JAg hoppas du får en strålande fredag trots att regnet öser ner !! kramar

2011-05-27 @ 08:22:05
URL: http://frokenmela.se
Postat av: nettan

Jag känner igen den där hemskt jobbiga känslan av dåligt samvete när ens farmor dör, jag kände likadant med min farmor. Varför hade jag inte hälsat på henne oftare men svaret låg tyvärr att jag orkade inte.



enkla nettan

2011-06-02 @ 20:30:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback