Slänger i mig en ...

Latte i farten och funderar på vart jag ska fortsätta,hostar,fryser och nyser är bombförkyld!

Just hemkommen från VC för andra gången denna vecka,idag är det Kevin som inte är riktigt ok,sköterska rygga nästan tillbaks så svullna var hans halsmandlar,det blev ett halsprov såklart så nu inväntar vi svar på det..

Kanske borde jag slänga ihop lite lunch till mina sjuklingar,innan jag fortsätter med skyltar till webshoppen.
Pasta med baconsås är beställt snabbt o smidigt och relativt gott...


Vänner har ni snabba och enkla,men goda middags tips?
-dela gärna med er :-)

Kramen alla fina!!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Pasta över lag är väl TOPPEn när det ska gå snabbt !!

Med en sås av köttfärs, bacon, korv, skaldjur eller bara grönsaker :)

En annan favvo här är "toasts". Kanske inte så nyttigt, men väldigt gott ! kramar

2011-05-12 @ 07:15:38
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback