Vad händer?

Om inte min kära dator snart får komma till Doktorn,dels vill jag ha tillbax mina bilder och sen vill jag kunna blogga
och jobba som vanligt..
Jag får ju som sagt låna sambons dator ( men då får jag blogga utan bilder ) och det gillar jag inte :-D.
+att den är typ upptagen av tonårstjejer som ska göra läxor "jo man gör faktiskt läxor på datorn numer"lite facebook
och bloggar ska de ju fixa med...
Med andra ord min datatid är mycket begränsad just nu!!
Idag ska jag lämna lilla Stella-Trolla för första gången ensam och mitt Valpismamma hjärta smärtar,provade en stund igår och hon skällde som en tok så fort jag lyfte ner henne i kompostgallerburen ( trots låååångpromenix där både nr ett och två blev gjort ) mätt och belåten...Hon visade på alla sätt hur missbelåten hon var!!
Men,men så är det,jag måste jobba ( jag vill jobba ) och hon blir inte ensam länge,jag åker vid 09:40 Thomas kommer hem och ger mat,rastar och busar med henne vid tolv,åker igen vid ett och sen kommer de stora barnen
hem vid tio i fyra och sen är det bus och lek :-D..
Håll tummarna nu är ni snälla att det kommer att funka bra :-)
Kram på er alla och en underbart fin dag till er!
PUSS!!
p,s vinnaren är dragen,så ikväll kommer det vara ngn som blir glad över
ett presentkort på 300kr att shoppa loss på Lyxiga Plåtburkar


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Glad är något jag skulle behöva bli idag ! Insamlingen till barncancerfonden vid jul blev lyckad, men det hjälpte tyvärr inte lilla isabel :(

Stella kommer snart vänja sig vid att vara lite själv ska du se ! Kramar

2011-05-27 @ 13:26:36
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Hoppas att det har gått bra med lilla Stella :-)

stor kram

2011-05-28 @ 09:19:17
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Fröken M

godmorgon fina !! jag ville bara önska dig en härlig lördag :) KRAMAR

2011-05-28 @ 09:56:07
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Hanna

Hur gick det för bebisen att vara ensam hemma?

2011-05-28 @ 12:23:22



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback