What a Day!!

Jag har haft en helt underbar eftermiddag,gissa låtar med Robin,Nathalie och Mirellah "jag tror jag vann" om jag ska vara helt ärlig :-D...

Som grädde på moset har jag haft ett trevligt samtal med bugaboos nya svenska manager,en underbar tjej!


Nu ska jag ut hämta mina snälla små som säkert inte vill följa med hem ;-)

Lilla Valpen som vi idag kom på kanske skulle heta Nirvana sover som en liten stock idag ( nästan svårt att  låta bli att pilla bli ) vill ju gosa valp :-)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag förstår dig !! Vem kan låta bli att gulla med en ljuvlig liten valp !

Här har vi haft en varm och skön dag med mycke bus så nu är viggo i säng och det återstår för mig att börja med middagen :) kramar

2011-05-31 @ 20:15:26
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

vet du jag har aldrig varit vidare barnkär och många blev nog en smula förvånade när jag blev gravid - men NU kan jag utan eftertanke säga att viggo är det bästa som hänt mig och att barn gör livet sååå mycke härligare :) kramar

2011-05-31 @ 21:37:09
URL: http://frokenmela.se
Postat av: nettan

Valpar är bland det sötaste som finns efter bebisar!



enkla nettan

2011-06-02 @ 20:10:32
Postat av: nettan

Det är jättekul att gissa låtar även om jag inte brukar vara den bästa utan snarare den sämsta. Ännu svårare är det när de frågar vilket år låten kom ut och av vilken artist.



enkla nettan

2011-06-02 @ 20:33:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback