Dåligt med ...

Bloggande även igår tyvärr, vad sjutton är det med mig?
Är så trött att jag inte orkar ta upp datorn på kvällen förräns TV-play ska på och sen tar det inte många minuter innan jag är en slagen hjälte och trynar likt en övergöd gris på min stora härliga kudde med täcket upp till öronen är mitt kvällsnöje vänner!!

Men lite hann vi med iallafall innan vi somnade som slagna hjältar allihop!


Öppna trevliga paket är alltid kul, och en hemmagjord pizza sitter väl aldrig fel ( ehh eller ,den sätter sig fel på min kropp men det gör ju allt jag äter hihi )

Kom på en kul sak, som hände på jobbet igår.
Vi säljer en barnvagn som heter Bugaboo Donkey ( en riktig storsäljare ) har annonserat denna barnvagn så
många gånger och det har gått så bra!
Men så igår händer detta:

haha, vi säljer tyvärr inga levande åsnor på www.kidzshop.se  men ändå...

Vad hittar ni på idag vänner?

kramen/J



Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Ja denna donkey =) e du säker på att ni inte säljer livs levande åsnor?=D Kan du inte lägga ut lite roliga saker som du hittade i ullared el hittade du en massa hemliga julklappar?=D Vi var där för ett tag sedan också och jisses vad grejer man hittade till barnen i julklapp...tyvärr fick man ju inget till sjig själv el jo till hemmet blev det ju en del=) Ha en härlig dag! Kramen <3



2011-11-12 @ 10:36:55
Postat av: Victoria B

Oj vad gott med hemmagjord pizza!

Det var länge sen man gjorde det.



Men vad konstigt med Blocket! Undrar dom det är datorer som går igenom annonserna, eller människor.. :)



2011-11-12 @ 11:13:46
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Haha !!! men det var ju FANTSTISKT roligt !!! Hur tusan kunde de tro att det handlade om åsnor ? Var det ingen bil med ?? Ha en härlig dag hjärtat !! kramar



2011-11-12 @ 13:23:39
URL: http://frokenmela.se
Postat av: curlingmamman

Hihi,skrattar gott...kramis



2011-11-12 @ 16:14:46
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Linda Olsson

HAHAHAH! Jäkla blocket! :P Men vadå?? Säljer ni inga djur på kidz menar du??? ;) Hihi!



Kramar



2011-11-12 @ 16:41:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Förresten kanske ni ska börja sälja åsnor jag tror att du kan sälja vad som helst ;) kram



2011-11-13 @ 07:12:12
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Hanna

LOL för åsnan och tummen upp för hemmagjor pizza -gör ni degen själva eller använder ni sån på rulle? Jag tycker det är så smidigt med rullarna!



2011-11-16 @ 18:27:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback