Egenskaper?


Hade en dröm inatt som fått  mig att fundera, dels på vad den kan betyda och på drömmen i sig!
Drömmar behöver ju inte betyda ett dugg, men det här växer på något vis!

Det hela handlar om egenskaper:

I drömmen blir jag varnad gång på gång, för att någon försöker lägga snarskank på mitt liv!
Du måste våga mer, säga ifrån och öppna dina ögon-DE lurar dig!! JESSICA de lurad dig, det kommer sluta illa!!

De här orden minns jag för de upprepas hela tiden, de du minst av allt tror!!

Sen är allt väldigt suddigt, men någon försöker få mig att se saker, saker jag inte vill se!
Jag vägrar för det är för svårt ( men ändå vet jag inte vad det är )
Varje gång jag vägrar så upprepas fraserna ovan!!

Till slut måste jag välja mellan tre dåliga egenskaper, som på ett memory ska jag para ihop dem med rätt
person i mitt liv!

Översittare-missunsam-egoist  är de tre orden......Jag är livrädd och blir kallad för fegis och de ropar, du kan ingenting du är värdelös så länge du inte kan se kommer du alltid vara mindre värd Hahahahaaa de skrattar åt dig
bakom din rygg!!

Snacka om att jag känner mig värdelös idag, men vad kan allt detta betyda!
Betyder det något alls? Känslan av att någon försöker få mig att öppna ögonen är kvar-men vad kan det gälla!!

I slutet av drömmen är jag kanske sju år, har en röd liten cykel, som Pappa bär åt mig, han håller min hand!

Där vaknar jag!!





Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

usch vilken dröm :/ hoppas du slipper flera såna drömmar.. kramar



:love:

2011-11-18 @ 08:49:58
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Usch det låter inte som en rolig dröm.



Att analysera drömmar är lurigt, men efter att ha läst din blogg ett tag, så tror jag allt i grunden handlar om din sorg. Att du inte vågar " se" det dom vill visa för att det är för svårt skulle jag tyda på att du inte vill ta mer risker just nu, att du inte vill axla mer än det du redan har, med risk för att bli mer ledsen eller orolig över det du kommer att se.



Det här med att folk lurar dig och så där...det kan faktiskt bara vara att du drömmer, och behöver inte ha någon betydelse egentligen. Faktiskt.



Så det ska du inte gå runt och oroa dig för.



Och i slutet av drömmen- där mötte du en av de största tryggheterna som du haft i livet, och visar ganska tydligt att han kommer att vara med dig och stötta dig, vad som än händer. I ditt hjärta!

kram!



2011-11-18 @ 12:45:43
URL: http://http:/vickelido.blogg.se
Postat av: Hanna

Ofta är ju en del av drömmarna bearbetning av de intryck man fått under dagen -kanske var det nåt sånt? Slutet av drömmen betyder att du inte behöver oroa dig för din pappa kommer alltid att finnas brevid dig och leda dig rätt



:love:

2011-11-18 @ 19:42:29
Postat av: curlingmamman

Drömmar kan verkligen vara märkliga...kramis



2011-11-19 @ 08:04:52
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Victoria B

God Morgon!



Hoppas du får en härlig lördag :)



2011-11-19 @ 10:51:59
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj, vilken dröm! Hoppas du inte behöver drömma den igen...

Jag tycker att det som Viktoria B här över har skrivit, låter i de banor jag tänkte när jag läste ditt inlägg...

Ta hand om dig vännen <3

2011-11-19 @ 13:04:53
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback