♥ En helt underbar Far ♥

Idag är det Fars-dag ♥ en dag som jag alltid tyckt om!
Jag har ju haft lyckan att haft en helt underbar Pappa med hjärtat på rätt ställe, en Pappa utan fördomar
och onödiga krav.En Pappa med massor av kärlek, min Pappa var ingen kram o puss Pappa och det behövdes aldrig
för vi visste ändå hur mycket han älskade oss alla...Just idag är saknaden extrem, jag har ingen Pappa här på jorden
som jag kan krama om och säga Grattis lilla Pappa!

Tårarna har en tendens att titta fram både nu och då idag, det tomrum som är efter min Pappa är oändligt och kommer alltid finnas där. Jag hoppas jag ska kunna vara stark nog att kunna fylla det med alla härliga stunder vi haft tillsammans med Pappa så tomrummet minskar en liten bit i taget, saknaden den kommer jag få leva med resten av mitt liv!!

Om en liten stund ska jag åka till min Pappa, tända ett ljus och lämna en Farsdags-Present och spela lite musik jag vet Pappa gillar....Det gör ont, förbaskat ont!!

Älskar dig Pappa!!

Tänker tillbaks på Farsdag, det var ju så här vi skulle firat dig idag min älskade Pappa ♥

Farsdag 2009

Farsdag 2010

Min Älskade Pappa ♥ Tack för allt du oss givet och för du funnits i mitt liv!
Smärtan, sorgen och saknaden efter dig, den tar jag och det är det värt bara för att jag haft lyckan att ha dig i mitt liv hur ont det nu än gör nu när du saknas mig var dag!
All kärlek skickar jag upp till dig idag och hoppas du känner den!
Jag älskar dig för alltid!


Kommentarer
Postat av: Millan





:love: kramar :love:

2011-11-13 @ 12:39:48
URL: http://byllelantis.blogspot.com/
Postat av: curlingmamman





:love: kramar :love:

2011-11-13 @ 15:05:25
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Victoria B

kram!



2011-11-13 @ 20:35:53
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Hanna

:love::love::love::love::love::love:

2011-11-16 @ 18:25:43



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback