Fryser...

Brrr...Fryser som tusan ikväll, nu börjar det kännas att vintern är på ingång!
Har bloggat dåligt idag, har haft fullt upp med att leka fotograf och inte vilken enkel uppgift som helst!¨
Utan på fyra ovilliga små bebbisar!
Lägg till att systemkameran inte vill ta minneskortet, så jag har fått tagit bilderna med min iphone!

Resultatet blev så där, men modellerna är helt underbart söta "jag lovar"


Lilla Velvet ♥ en tjej som älskar kel och mys!

Perlah ♥ min lilla sockertopp, är snäll som få!

Lowe ♥ en kille full med kärlek!

Zimon ♥ mysigaste killen full med kel!

Visst är de bedårande?
Hur ska jag klara av att skiljas från mina små hjärtegryn, känner vemod redan men vet att de kommer
till toppen hem och kommer skämas bort med pussar och klappar och mycket god mat!

Hur var det nu, hade ni husdjur mina vänner?

Kramen!



Kommentarer
Postat av: Victoria B

Guuud vilka söta katter! :D

Förstår att det blir svårt att skiljas ifrån dem :P



Jag har inga husdjur...både jag och min sambo är frilansare och kan försvinna från vårat hem i månader, så vi kan inte ha djur...tyvärr! Jag hade GÄRNA haft en katt här hemma. Jag älskar katter.



Dock hade jag katt under hela min uppväxt, lilla Sigrid, en röd fin katt som fanns vid min sida i 14 år.

Och varje natt somnade hon vid min sida, så jag kunde sova tryggt. Jag saknar henne oerhört mycket än idag!



Det är verkligen något speciellt med husdjur... :)



2011-11-09 @ 02:51:59
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Åh,dom är så söta!Vi har ju både katt och hamster...kramis



2011-11-09 @ 06:02:20
Postat av: Fröken M

Vilka underbara små hårbollar !!!

2011-11-09 @ 07:10:53
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda Olsson

Så underbara! Jättefina ju! :)

Vi har haft katter, men gav bort dem när Kevin va mindre.



Kramar



2011-11-09 @ 18:02:34
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag älskar såna där guldramar som du satt runt bilderna. Har beställt en sån wallie som jag ska sätta på badrumsspegeln spännande



2011-11-16 @ 18:33:55



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback